25e april, monday

Måndag.
Sitter i soffan hos pappa, dricker cola och pluggar SO. Idag har allergin varit otroligt jobbig och har inte kunnat vara utomhus någonting tyvärr. Men har istället haft tid till att plugga... inte lite som ska vara klart denna vecka kan jag säga er.

Nu tänkte jag ta en liten paus i pluggandet och titta på Total Blackout. HAHAHA jag skulle ha sån sjuk panik om jag var dom. Att gå in i ett bäcksvart rum och inte veta vad som kommer hända låter inte så lockande. Det är lite roligt hur vissa killar typ "oooh yeaah jag är macho och kommer vinna ALLT!" och när dom sedan börjar grina av panik. Skadeglädje ♥


Kommentarer
Postat av: Elvira

Sv: lugna campingen :)

2011-04-26 @ 00:33:44
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0