DEN LEGENDARISKA PACKNINGSLISTAN

I stora resväskan:
Byxor
T-shirts
Linnen
Shorts
Leggings
Tjocktröja
Mjukisbyxor
Underkläder
Bikini
Strumpor
Träningskläder
Skjortor
Klänningar
träningsskor
finskor
Presenter till värdfamiljen
Svenskt godis
Laptop + laddare
Systemkamera + laddare + överföringssladd
Filmkamera + laddare + överföringssladd
Necessär:
Smink
Tandborste
Deo
Allergimedecin
Ipren
Girlstuff
Parfym
Nagellack
+ smycken.

Handbagaget:
Iphone + laddare
Pass/visum
Biljett
Alla viktiga YFU-papper
Kalender
Pengar (dollar och svenska)
Papper med viktiga nummer
Tidning/bok att läsa
Svenskt godis
Öronproppar
Hörlurar
Tuggummi

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahaha, det är bra tt du gjort en lista Elin. Men när jag väl skulle packa på riktigt så sket jag i listan och slängde ner allt jag trodde jag skulle behöva... Fast du kanske är lite mer organiserad än mig... vad vet jag. Hihi!

2011-08-08 @ 03:20:11
URL: http://juliamarias.webblogg.se/
Postat av: Elin

Svar: har du sett dom live? :o

2011-08-10 @ 02:08:51
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0