you have to follow through

Jag förde precis över alla bilder från min iphone till datorn. Hade nästan 600 bilder som blivit tagna sen april månad. Lite sjukt egentligen att jag tar minst 10 bilder varje dag. Jaja, i brist på annat tänkte jag bjuda på lite! Måste påpeka att jag har haft en väldigt fin sommar tillsammans med fina människor. De två veckorna som är kvar ska utnyttjas väl.
en tröttsam sista månad på montessori.


glada tjejer som njöt av solen.


Godaste som finns, nom nom.




Åkte till mormor och morfars stuga och tillbringade tid på bryggan.


Energidryck med Emelie.


Grillmys.


En lycklig Julia fick placering!


Kvällspromenad.


Sista bildlektionen med Helena, Ebba and moi.


Stockholmio.


Skolavslutning.


Tuva innan YFU-lägret.


Drog till borlänge för lite peace and love.


peace.

'
peace.


Nyttig lunch inne på Willys. Det kallas festival!


Ebba och jag.


Chillade med Simon.


Han hjälpte mig med min gitarr!


Finaste tjejerna.




ring.


En olycka skedde med Simons hår... men det löste sig tillslut! Snaggad kille, hehe.


Happy!


Rökelse.


Mys mys.


Ännu mer mys. ♥



Kommentarer
Postat av: Ebba

Varför är jag dödssnygg på varje bild, Elin? Hm?

2011-08-03 @ 00:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0