Monday, december 5, 2011

Bild ifrån juni/juli. 
-
Vaknade upp med migrän och en jobbig magvärk. Dog på soffan och slötittade på tv hela dagen. Skypade med några fina sandvikare idag också. På kvällen var det pianolektion hos min granne Joyce. På söndag är det uppvisning! Gaaaaah nervös!
-
Sitter och lyssnar på ett nytt favoritband. Paper Route heter dom och är inte så kända - men deras skiva Absence finns att lyssna på spotify och är awesome.
-
Imorgon ska jag börja på dans! Eller ska i alla fall dit och testa och se om det är några kurser jag är intresserade av. Nu tänkte jag vara social med Kelli och Christian ute i vardagsrummet och sedan lägga mig och läsa. Några frågor btw? puss!

Kommentarer
Postat av: Anna svanerud

oh paper route har du sett live så du vet ;) dom som spelade som öppnings band på paramore konserten :D

2011-12-12 @ 10:16:19
Postat av: Anonym

Oh du har sett paper route live så du vet ;) dom som spelade som öppnings band på paramore konserten :)

2011-12-12 @ 10:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0