uuuäähhhh

-
Sjuk har jag gått och blivit här borta i USA. Huvudvärk, halsont och hela kroppen känns som att jag har varit med i Wipeout. Igår var jag på ett bröllop och det var hur fint som helst! 400 gäster, egen DJ, servitriser och en gigantisk tårta american style. Jag tog några bilder med kameran, men jag är för lat för att hämta den. Jag skulle kunna bjuda på en låt från youtube, men jag är för lat för att göra det. Dock bjuder jag på en snygg webbcam bild. Det orkar jag.
-
Idag har jag legat här heeeela dagen. Läst bloggar jag vanligtvis inte gör, gjorde misstaget att lyssna på sture-p julversion, druckit te och ätit pizza. Skypat med mamma och bror gjorde jag också. Nu tänkte jag fortsätta ligga här i sängen och titta på en film eller något. Antagligen de mest intressanta blogginlägg jag någonsin gjort. Peace.

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Va jobbigt att du blivit sjuk!

"Göra narr av" eller "driva med" är väl rätt uttryck på svenska.. Älskade verkligen när han den där Ian sa "Eeeliin". Hur ser det ut med julen då? Är det värsta american christmas på g?

Kram

2011-12-18 @ 13:11:45
URL: http://vendelamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0