5 juli, 2011


Nämen hallå där!
I förrgår kom jag hem efter en grymt rolig men sliten vecka på peace & love. Första och andra dagen mådde jag och Tuva dock inge bra, mycke halsont och förkyldning. Men det gick som tur över och det var grymt att se alla artister! Oskar Linnros och Daniel Adams-ray var grymma live! Maskinen var roliga att se, även fast det blev bokstavlig talat KAOS i publiken och några gjorde illa sig. Den tråkigaste var nog Bob Dylan, but I don't blame him - mannen är snart 80+ och folk hade alldeles för höga förväntningar. Vi träffade också en härlig (läs: udda) människa som gjorde min dag, haha. Sen att vi käkade tacochips under en skylt bredvid en rondell är ju lite spännande. 

Dock har jag inte nå många bilder att bjuda på, men checka in TUVAS blogg där hon dokumenterar hela festivalen! LEV LIVET heter den. Jag hoppas det var okej att jag snodde en bild Tuva. Tycker det ser lite roligt ut när Linda sitter och sliter medans jag gör tummen upp och ser schtekig ut.



Nu ska jag fixa mig, käka middag hos pappa och sedan iväg på filmkväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

SCHTEEK!

2011-07-06 @ 22:24:44
URL: http://lindathorne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0