inspiration/summer /we♥it









'

Imorgon är det skolavslutning. Kvällen kommer spenderas hos Ellinor med den bästa klassen någonsin, och sedan börjas ett väldigt efterlängtat sommarlov. Det här sommarlovet kommer bli fullt med musik, peace & love, fina vänner, solbränna och varma dagar, många fikastunder och en hel del USA-förberedelser. YFU-lägret i Stockholm är om ca 1 (!!) vecka och sedan måste jag fixa visum, köpa resväska och allt som kommer behövas under året.

Jag vill ha min placering nu.
Jag är så himla trött på att vänta. Jag vet att det bara är Juni och att jag inte åker fören om cirkus två månader, men den här förbaskade väntan på en värdfamilj börjar bli jobbig. Mina delstater är Ohio, Pennsylvania, West Virginia, New York och New Jersey... det borde väl finnas någon där som vill ha moi? Jaja, placeringen kommer väl snart, men är man en otålig förväntansfull tjej är det lite svårt.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hoppas att du får en värdfamilj snart!



Kul blogg och vi hörs på lägret! :)

2011-06-08 @ 22:20:18
URL: http://henrikiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0