THANKSGIVING

Thanksgiving break! Hur härligt är det inte att få vara ledig i en hel vecka? I torsdags var det thanksgiving och det firades med hela amerikanska släkten. Vi gjorde bordsbön och åt massa turkey och pumpkin pie. Aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Efter middagen satt vi alla uppe i flera timmar och bara snackade. Mys mys. Igårkväll hade vi en bonfire med massa pers! Massa kompisar från skolan kom och Tina och Kellis äldsta syskon med. Idag ska Andy, deras bror, åka tilbaka till South Carolina igen. Han kom hem till Ohio över thanksgiving för att fira med la familia. Vaknade upp i Kellis säng imorse med Kaitlyn runt 11, hon skjutsade hem mig till Tami och nu sitter jag i min säng och stinker rök från elden igår. Duschtime!
-

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Ja, visst är det underbara filmer?! :)



Måste bara fråga.. Börjar du sakta förvandlas till amerikan då? Eller är du fortfarande helsvensk i hjärtat?

2011-11-29 @ 09:37:44
URL: http://vendelamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0