För jag blir så dum av dig

Hade ett litet äventyr tillsammans med Ryan idag efter skolan. Han skjutade hem mig som vanligt, men när vi befann oss framför ett rött ljus i en fyrkorsning så dog hans bil helt plötsligt. Bensinen hade tagit slut. Ryan ringde sin morfar medans vi satt där och lyssnade på alla irriterande amerikaner som tutade med sina bilar. Morfarn kom med bensin efter ca 15 minuter. Dock var vi tvungen att flytta bilen, så medans dom två skjutsade på i bak så fick jag styra hela bilen mitt i en fyrkorsning. Kanske ska påpeka att jag har suttit framför ratten en gång tidigare i hela mitt liv - och då körde jag runt, runt i en cirkel. hahaha.
-
Det började precis snöa. Buhu. Lugna dig mamma, ska inhandla en vinterjacka imorgon. Just nu dricker jag te, försöker värma kroppen från eftermiddagens äventyr och ska titta på film. Ikväll ska jag råplugga engelska och öva på pianoläxan.
-
Älskar denna mysiga film. Johnny depp när han är som bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0