I need a dollar, a dollar is what I need

HAPPY HALLOWEEN! I Sverige är det ingen biggie, men här går människor verkligen in 100 % och pyntar sina hus med gigantiska spindlar och så. Såg någon som hade en häxa i människostorlek i sitt vardagsrum, haha. Jag, Tina och Ryan stack ut och körde trick or treat. Folk tittade konstigt på oss, särskilt när det var mestals 7-åringar som gick runt. Oh well, I got some candy!
-
Just nu sitter jag trött och sliten och skriver på en uppsats. Imorgon ska jag basketboll try-out! Jag är nervös, för tydligen finns det en hel del duktiga tjejer där. Vi får se hur det går, men förhoppningvist kommer jag med i laget. Nu ska jag fortsätta skriva och sen soooooova ♥
-


Kommentarer
Postat av: Jossan

svar Åh, tack så mycket! :D Hoppas du har det bra i USA!

2011-10-31 @ 23:20:50
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0