Mjukisbyxor + gigantiskt tjocktröja + filt.

Har suttit som fastklistrad i soffan sen jag kom hem från skolan. Har haft en jobbig huvudvärk som har hängt över mig hela dagen, så har bara tagit det lugnt. Ska snart förflytta mig till köket och hjälpa Tami med middagen. Standardmat för mig här borta är Mac n cheese. Eller Subway. Eller skyline. Eller french fries från Mcdonalds. Eller pizza från Casano's. Älskar när man sitter i bilen och det finns alltid en fastfood-restuarant around the corner. Hahaha, ursäkta svengelskan, men ibland orkar jag inte anstränga mig. Tami vill också att jag skulle bjuda på lite svensk mat runt Thanksgiving. Några förslag? Det första som kom upp i mitt huvud är ju köttbullar. Men det känns ju lite boring. Kanske ska bjuda på mammas spenatpannkakor. hahaha. Grattis på födelsedagen mamma! Saknar dig hur mycket som helst. pusspuss! ♥
-
Swedish Pride.
-
Engelskan har blivit mycket bättre också! Tycker jag i alla fall... även fast jag har en dialekt enligt amerikanerna. Dom tycker jag är galen som hatar svensk dialekt. Men förhoppningvist I will talk like a real american when I get back.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, jag gick in p[ din blogg och laste i skolan... sa kollade lararen over axeln pa mig a ba> WOOOOOOOOOOOOOOW. what does that say?? Sa jag satt a oversatte hela inlagget, hahahah!

2011-11-01 @ 19:00:57
URL: http://juliamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0