16 OKTOBER 2011

Idag har jag bott här i USA i två månader. Det är 20 % av mitt utbytesår. Hur sjukt? I torsdags kom min artikel om hur det är att vara utbytesstudent med i Sidney Daily News. Det är lite småroligt när personer jag aldrig träffat kommer fram och ger en beröm. You gotta love those americans.
-
Idag vaknade jag upp i Kelli och Tinas stuga med några andra personer. Jag, Kelli och Christian stack ut och käkade en sen lunch och sedan hem för en dusch. Just nu sitter jag i soffan och ska börja skriva på en uppsats. Är ledsen för lite gles uppdatering, men det är inte alltid man har tid för datorn. Idag har jag ätit så mycket mat att jag aldrig vill äta igen. i USA har dom en talang att dränka pizzorna i lite för mycket ost.
-
Kan tilläga att idag saknar jag mina svenska vänner lite extra mycket. Jag älskar livet här, men om om mina svennar var här skulle det vara priceless. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0