helwette jeavla skeeeeet

Today was a fun day! Hade hemlängtan imorse men min lärare Mr Whitman gjorde mig på bättre humör. Har bytt till You and Law och det är riktigt intressant. Mr Whitman är en otroligt bra lärare och riktigt rolig! Fick också ett kärleksbrev av någon kille i study hall. Haha aw! Efter skolan stack jag hem och chillade lite. Sen på kvällen drog jag, Tami, Tina, Kelli och Ryan till deras släkting och firade lite. Kelli fyller 18 på fredag och deras mormfar fyllde också år. Så vi åkte ut och käkade och hade super roligt! Sen på hemvägen lärde jag Ryan och Tina att svära på svenska, haha.

Kommentarer
Postat av: Ebba

fett ledsen i hjärtat, tina har inte accepterat min vänförfrågan... skitledsen ): ÄLSKAR DIG

2011-09-02 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0