I've got this friend

HEEEEJ!! får ursäkta min dåliga uppdatering, but now I'm back! Denna helg har jag spenderats hos mina värdsystrars riktiga pappa, men nu är jag hemma igen. I lördags åkte jag, Tina och Jessie till Ohio's huvudstad Columbus för att shoppa inför homecoming! Hittade en superfin klänning för 130 dollar. Gaaah, vet inte om det är värt det. Jobbigt läge.
-
I skolan rullar det på. Har prov imorgon som jag snart ska sätta mig ner och plugga inför. Sen ikväll har jag piano lektion! Det är superkul och glad att jag tog upp spelandet igen. Igår tittade jag på Forrest Gump med Ryan och Tina. Finaste filmen någonsin.
-
Justja! Förra veckan var jag på en stor baseboll match som var ca 4 timmar lång. Efter det åkte vi in en sväng i Kentucky, haha! Sjukt att man bara kan åka in i en annan delstat. Nu har jag varit i 3 stycken delstater i alla fall. Check!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sägs om att åka till Kekoskee och sen skriva ett inlägg om hur det var där? :D

2011-09-27 @ 17:37:10
URL: http://motohealing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0