TORSDAG I STATERNA

Dagens humör: Trött, glad och och lite smått irriterad.

Dagens händelse: Min lärare stod och dansade i korridoren till massa 80-tals låtar.

Dagens borde: Stänga av datorn.

Dagens frisyr: "Jag gick precis upp ur sängen och orkar inte riktigt bry mig idag".

Dagens klädsel: Jeans, t-shirt, tjocktröja.

Dagens planer: Var hemma hos Tamis pappa och drejade lite. Skoj!

Dagens vill ha: Svenska OWL-chips.

Dagens längtan: Sovmorgon.

Dagens fundering: "Varför står min lärare och dansar i korridoren till massa 80-tals låtar?"

Dagens beroende: Snickers.

Dagens tråkigaste: Fick världens drygaste homework på US history.

Dagens träning: Skulle egentligen på zumba, men så blev det inte.

Dagens låt: Oskar Linnros - Vilja bli.

 

Sitter just nu och lyssnar på Filip & Fredriks podcast och är trött. Nu ska jag lägga mig och sova lite! GODNATT USA, GODMORGON SVERIGE.

 

Bästa oskar linnros!

Kommentarer
Postat av: Tobias Utbytesstudent i USA 11/12

Hej, åker till USA om några dagar som utbytesstudent, precis som du. Vill du länka? :)

2011-09-02 @ 23:43:09
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0