våra hjärtan brinner, allting annat slocknar

"Hey Elin! verkar vara asnice att vara utbytis, men endå jobbigt på sitt egna sätt. tänkte bara höra hur du betalat allt osv? vill så sjukt gärna åka.. men har fan inte pengar så att det räcker :)"
-
svar: Tjena! Det är awesome att vara utbytis. Har träffat så många härliga människor! Jo det går i vågor, men just nu är jag positiv. Jag åker med YFU och precis som alla andra organisitioner så är det väldigt dyrt. Min resa gick runt 55 000 kr har jag för mig. men med YFU får man själv välja sin avresedatum, så flygresan är inte inkluderad i den summan, så därför blir det alltid dyrare i slutändan. Det är resor, packning, flygbiljetter osv som gör det ännu dyrare. Med pengarna hade jag riktigt tur... mina föräldrar hjälpte mig med det vilket jag är evigt tacksam för. Men jag har själv sparat ihop mina fickpengar och tog 50% av mitt barnbidrag. Jag tycker du ska söka efter stipendium vilket är super, min vän fick 25 000 i stipendium! Så gå in på YFU's hemsida och titta. kram!

Måndag. Idag vaknade jag klockan 6, gick upp och åt frukost, fixade mig själv och drog iväg till skolan. På eftermiddagen var några kompisar här och chillade bara. Senare på kvällen stack jag och Jessie på kickboxning! Superjobbigt men superroligt! Kommer dock kännas i benen imorgon... Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. G'night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0