THE DINOSAUR

Shit vad skönt det är bara att ligga i sängen och inte göra någonting. Jag blir ofta snabbt rastlös, men att krypa under täcket med en kopp te (läs: sprite) känns väldigt underskattat. Sen gör jag ju faktiskt någonting, sitter såklart med laptopen och kikar facebook. Alltså, ibland får jag för mig att jag skulle klara mig bra utan datorn och mobilen, men handen på hjärtat, fan vad tråkigt det skulle bli. Därför ska jag som den äkta 90-talisten säga att datorn är väldigt underhållande och ja, det skulle vara sjukt drygt att inte ha en mobil.
-
Påtal om mobiler, jag använde ju en Iphone i Sverige innan jag åkte hit, och såklart funkar den inte i USA så var tvungen att köpa en ny på walmart för typ 60 dollar. Otroligt hatkärlek till den, särskilt när man måste lägga ut 50 dollar varje månad för att få "unlimited text and calls". Jag kallar den för "my stupid walmart-phone" medans vissa kallar den för "the dinosaur". Nice nice.
-

Kommentarer
Postat av: julia - USA 12/13

Varför funkar den inte i USA? Jag ska köpa mig en ny mobil snart, fast det kanske inte är värt det om den inte kommer att fungera?

2012-04-12 @ 01:52:28
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com/
Postat av: julia - USA 12/13

SV: ovärt att jag tänkte köpa mig en iphone innan jag åker då.. Vad är det för nånting som inte fungerar då?



Ja så jäkla skönt att få placering! Dock vet jag nästan ingenting om familjen. Den enda anledningen att jag vet nu är att dom var tvungna att ringa mig först och höra om det var okej för att de har en hund, och jag är allergisk mot dem. Så nu ska de bara fixa skolplats, men sen så! :)

2012-04-13 @ 00:20:22
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0