GOOD DAY.

Kom hem från skolan och var ashungrig, Ryan kom över och jag erbjöd att jag kunde bjuda honom på mat om han skjutsade mig till Subway. Så 5 minuter senare satt vi i hans bil och var påväg. Idag har jag haft en riktigt rolig dag i skolan av någon anledning. Sköna klasser, sköna människor. Good day, good day. Ikväll har jag dans 6pm och borde också ut och springa. Vi får se om jag pallar, att ligga i sängen och titta på big brother kändes mycket mer frestande.
-
Hungrig.
-
Herregud vad jag är taggad på att ta körkort förresten. Synd att det är så himla dyrt i Svealand bara. Här kostar det bara ca 300 dollar om inte mindre, vilket är ungefär 1600 kr.
-
Nu ska jag äta.
-

Kommentarer
Postat av: Angelica

Apropå körkort. I Sverige måste man vara 18 för att ta körkort medans man bara behöver vara 16 i USA. Har du berättat det för nån? Tycker dom att det är helt sjukt?

2012-03-01 @ 17:04:46
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0