January 15, 2012

Hola amigos! Riktigt kallt har det börjat blivit här i Ohio. Dock vet jag inte exakta grader för att jag suger på att omvandla fahrenheit till celcius. På sidan om bloggen brukar det stå hur många grader det är här, men jag tror nog inte riktigt att det stämmer med 20 plusgrader...
-
Idag följde jag med Tami och Bob ut och käkade frukost på något ställe i Dayton. Sen följde vi med Bob till the Police station och väntade på att han skulle fixa något.

-
Nu ligger jag i sängen och fightas med en dryg huvudvärk. Ska försöka ta en powernap och sen följa med Tami och handla. IMORGON HAR JAG VARIT HÄR I 5 MÅNADER! hälften gjord! Sen att det antagligen kommer ske en otroligt härlig grej i februari är jag otroligt taggad till. Berätter mer sen när allt är bestämt! PUSS

Kommentarer
Postat av: Angelica

Poliserna i USA är jävligt coola right? :D

2012-01-18 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0