UPPDATERING FRÅN NEW YORK

Så mycket har hänt sedan mamma och Victor kom hit till USA. Att se dom på flygplatsen var så himla underbart. Var så sjukt nervös innan, men sen när jag fick se dom komma gåendes så sprang jag bara fram och började gråta, haha. Sista middagen med värdfamiljen var i söndags. Fick ett jätte fint halsband med allas namn i och där det står "Forever & always". I love it. Dagen efter på morgonen var.. hemsk. Vaknade upp och insåg att idag är det sista gången jag kommer se allting. Gick igenom huset en sista gång och sa hejdå till Molly. Grät grät och grät. Vi åkte två bilar till flygplatsen. Tami körde mamma och Victor i en, och Ryan körde den andra med mig, Tina och Kelli. Vi satt bara i baksätet och grät. Jag trodde ALDRIG jag skulle känna såhär över att lämna allting. På flygplatsen var det hemskt. Tami gav mig en lång kram och sa "remember that you will always have a second family in America, And that I love you sooo much". Att säga hejdå var otroligt jobbigt och jag bölade hela vägen fram till flygplanet. Jag har verkligen världens finaste värdfamilj. Jag har fått systrar för livet och att åka som ubytesstudent var det bästa beslutet jag gjort. Jag har växt så otroligt mycket och fått lärt känna så otroligt många underbara människor. Det har så klart inte varit en dans på rosor, men det är så himla värt det. Jag här lärt mig att hantera mina känslor, att uppskatta saker på ett annat sätt och bara... levt.
-
Jag sitter just nu på hotellrummet i New York med mamma och Victor. Det är också otroligt härligt, and NEW YORK IS AWESOME. Vi hörs när jag kommer hem till Sverige igen så ska jag berätta om mitt goodbye party och allt annat! PUUUSSSS!
-
The best hostfamily in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0