HAVE A LITTLE FAITH IN ME

Idag var det 33 grader varmt här i Ohio... i Mars! Hur sjukt? fast underbart! Dock var det otroligt jobbigt på träningen att springa i den värmen. Tog en kalldusch och däckade nästan direkt efter skolan. Nu på kvällen har jag varit en riktigt housewife och tagit hand om tvätten och städat på rummet. Bra jobbat Elin.
-
Tittade precis klart på senaste avsnittet av Big Brother och det slog mig åter igen hur omogna vissa människor kan vara. Amandus och Camilla är helt klart favoriterna dock. Sipan har jag bara lust att slå till och hoppas att han åker ut. Killens mentala ålder är 12. Ärligt. Läs här om ni inte har något bättre för er.
-
Nu ska jag ta och stänga av min överhettade dator och sova. Hoppas på lika underbart väder imorgon. Nästa vecka blir jag 17 år också! En ålder som varken spelar roll i Sverige eller USA. Glad att jag kommer bli 18 hemma i Svealand i alla fall. Night people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0