IDAG ÄR DET TORSDAG

Snart är det Juni och då slår det mig återigen hur snabbt allting går. Mamma och Victor kommer hit om två veckor. Tänker inte ens börja skriva om hur sjukt det är. Känslan att se dom på flygplatsen kommer vara priceless. På söndag drar Kelli och hennes kompisar till Myrtle Beach i Florida och stannar tills den 10e Juni. Har alltså inte så många dagar kvar tillsammans med min amerikanska syster, men som tur är har jag Tina och vi har gjort en lista på saker vi ska ha gjort innan jag åker hem.
-
Igår var jag, Tina, Kelli och Ryan och shoppade i Dayton. Hittade en himla massa saker, bland annat en bikini från Victorias secrets, två par skor, tre shorts, en klänning och massa annat fint. Jag har också insett att jag inte kommer få hem allting jag har här borta. Hela mitt rum är bokstavligt talat fullt med grejer och jag har inte ens plats i min garderob. Hehe... ja. AND HEY! Om ni vill följa mig på Instagram eller Twitter så heter jag kort och gott elinstjern. Check it out peeps.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0