OCTOBER, OH OCTOBER

Här ligger jag utslagen i min säng en grå och kall onsdagkväll den 24e Oktober. Jag zappar mellan Family guy och Awkward, dricker te och ser matteboken stirra på mig borta vid skrivbordet. Elin, kom och jobba lite meeeer säger den. Fast det blir nog inge mattemys ikväll, har planerat att ligga här i hela kvällen och CHILLA som vi ungdomar kallar det.
 
HAHA, åh, det bästa klippet visades precis på Family Guy på TVn. Var tvungen att söka upp det på youtube och dela med mig; 
 Humor kallas det. 
 
IMORGON är det sista dagen i skolan och sedan ett efterlängtat höstlov! Ska fira mamma som fyller 50 år, träffa lite kompisar och gå på en Halloween fest i slutet av veckan. Någon idé vad man ska klä ut sig till?!  Jag har absolut ingen aning.
 
Förra året när jag var i USA så var jag en viking. Jo, det är sant. Hade på mig en gigantisk vikinghjälm, bruna kläder och några stövlar med päls på. Jag och mina amerikanska kompisar åkte till en fest i Bowling Green (ca 2 timmar ifrån Sidney) och träffade några andra sköna peeps. DOCK var alla tjejer utklädda till sexiga skolflickor och vampyrer och jadu, där stod man själv och såg ut som en ful bajskorv med päls på. 
 
 
 
...i år tänker jag inte vara en viking i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0