You say Goodbye, I say Hello

Okej, jag visste inte att man blir pensionär när man passerar 18-årsgränsen? I måndags blev jag inte bara råförkyld utan sträckte också nacken i sömnen. Ja, i sömnen. Har påriktigt aldrig upplevt en sån smärta. Det gick ifrån nacken ut till vänstra axeln. Har legat inmhus i tre dagar nu och tryckt i mig Ipren och diverse kurer. Ska påpeka att jag har haft på mig en sån där upplåsbar nackkudde som man har på flygplan. Nu ligger jag här och BER att både förkyldningen och nacken ska bli bättre tills måndag då jag, mamma och Tuva drar till New York City. AAAH, bara tanken gör mig pirrig.
 
Under mina dagar som halvt handikappad har jag tittat på Beverly Hills, som vanligt. Ska nu börja på säsong 9 och efter hur säsong 8 slutade så är jag EXTREMELY EXCITED.
 
 
Vad ser jag fram emot att göra i New York då? ÅÅH, jag ska dricka deras underbara milkshakes på Mcdonalds, käka en burrito på Chipotle, käka på Kentucky Fried Chicken, shoppa loss på Victorias Secret, forever21 och Sephora, vandra på gatorna med en kaffe i handen och NJUTA av att jag är i underbara, UNDERBARA USA. Och jag längtar av att få snacka engelska! Ska aktivera min amerikanska telefon och ringa all Ohio-människor på min kontaktista.

Kommentarer
Postat av: Fiffi

fin blogg :)

2013-04-15 @ 21:38:34
URL: http://Dsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0