frukost och grejer

Jag är nog den sämsta människan på att äta frukost. Det är inte det att jag inte tycker om det, utan mer att jag är alldeles för LAT och vet liksom inte vad jag ska hitta på. Blir förbryllad när jag ser alla pigga människor på instagram som lägger ut bilder så sina PERFEKTA ostmackor med någon paprika på, yoghurten med de skivande bananerna och såklart; juiceglaset. De där glänsande juiceglaset som ser färskpressad och perfekt ut.
 
Mina frukostar består ofta av någon sliten macka med smör på och en kopp kaffe. Men imorse tog jag fan priset. Imorse åt jag LUSSEBULLAR som hade legat i frysen. Lussebullar till frukost i februari. Bra där Elin.
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

gott :)

2013-03-06 @ 21:37:36
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0