LIFE ON THE ROAD

Det låter så kliche, men hur HÄRLIGT skulle det inte vara att få resa jorden runt? Att få packa sin resväska, ta på sig solbrillerna och få upptäcka varje land på våran lilla jord. Ta massa kort och träffa intressanta människor. Jag skulle vilja åka till Afrika och leva ett riktigt backpacker liv. Bo i ett par shorts och leva ett riktigt bohemiskt liv. Kanske träffa lokalfolket i någon by och höra deras historier. Åka till Asien och testa all häftig mat och leva deras kultur. Åka till Tyskland och dricka öl på en uteservering, åka till Amsterdam och hälsa på Kelli (vilket jag ska!), se alla vackra berg i Norge, åka till England och umgås med alla härliga britter, åka på en roadtrip genom underbara USA och se mer av söder-bältet. Åh, om man bara hade pengarna och tiden - då skulle jag dra på fläcken. 
 
Den här killen, Louis från England, vloggar från överallt i världen och man blir så otroligt inspirerad. Det får mig att vilja hoppa av gymnasiet, skaffa dreads och leva on the road, haha!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0