Nämen hallå där!

 
Här sitter jag med en dålig kroppshållning, en sliten webbkamera och är förbannat uttråkad. 
 
Idag hade vi nationella prov i matte. Det gick heeeelt OK. Hoppas jag. Vid lunchen stack jag, Lisa och Amanda till Österns pärla och käkade lite gott. Blev sushi för min del. 
 
Har märkt att 80 % av de som studerar blir så otroligt skoltrötta och okoncentrerade de sista veckorna innan sommaren. Det känns lite som när man gick i sexan och längtade ihjäl sig till att få ställa sig i kyrkan och sjunga någon uttjatad "sommarlåt" tillsammans med klassen, varav hälften hade hamnat i målbrottet. Dock är det ju lite annorlunda i gymnasiet. Tror inte ens någon orkar fixa sig när man slutar ettan. Eller? 
 
Ne nu borde jag verkligen ta tag i att börja skriva en evolutionsuppsats. Har blivit alldeles för fast i youtube på senaste tiden. Tre veckor kvar... kääääämpa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0