Gotta do what you can just to keep your love alive

Inatt sticker jag och min mamma iväg på ett litet äventyr i Storbrittanien. Vi ska vara borta i två veckor och resa runt med tåg i England och Skottland! Sååå taggad. Väskan är packad och om ca tre timmar ringer alarmet. Första stoppet på var lilla roadtrip är London. Vi ska stanna där i ca två nätter och sedan dra vidare mot Oxford. Efter det ska vi till en liten stad på ca 25.000 invånare som heter Kendal. Så taggad på att få se ett mindre bebott ställe i England! Sen efter Kendal blir det Fort Williams, tydligen ett väldigt vackert ställe nordväst om Skottland. Där ska vi vandra i berg och lite mer sånt som mamma föredrar, haha. Sedan avslutas resan i Edinburgh! Ska bli så skönt att få komma bort ett litet tag och se något nytt och träffa massa människor. Behöver ett litet break känner jag. Jag kommer inte ta med mig datorn men uppdateringar sker via Instagram! Heter kort och gott elinstjern där.
 
Lite orolig över min packning dock. Väskan är HELT fullpackad. Dock blir det nog inte så mycket shopping utan mer explora the UK och sånt! Men vi får se hur det blir, hoho. Hörs om två veckor bloggen! Puss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0