En kvällslista

När vaknade du imorse?
10.00.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
OMG är det skola ne justja har sovmorgon åhhh prisa guuudd 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
hmm, inte pratat med någon i telefon idag.

Vilket humör är du på?
Trött efter springtur (!!) men glad. 

Har du ont någonstans?

Lite i låren, tror dock jag kommer vakna med träningsvärk imorgon.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Typ.. tacochips och guacemole. 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Något från statoil tror jag. 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Första jag ser när jag öppnar explorer är hotmail, annars gick jag in på youtube. 

Vad ska du göra ikväll?

Eftersom klockan är 22.47 så ska jag göra klart denna lista, borta tänderna och sedan hoppa till sängs. 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Massa random låter från min höstlista jag gjorde för någon vecka sedan!

Vad tycker du om din blogg?
Jag gillar min blögg, dock tycker jag inte om headern eller designen så mycket. Borde ta och göra en ny.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Oj, ehm, typ exakt samma sak som nu? ahahahah

När fotade något senast, och vad?

Printscreenade en bild på en tjejs ursnygga second hand kjol! Annars var det typ en egobild eller något. 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nope!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Nothing, ligger i sängen. Dock känner jag en myzig smärta i låret. 

Nu: sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0