tönt-natt-bloggning


Andra inlägget för idag, duktigt där Elin!
Idag har jag umgåtts med Simon, ätit kinamat, chillat och mött upp Tuva för lite tjejsnack. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa lite Harry Potter. Seriöst, HP är den bästa bokserien som någonsin gjorts. På onsdag när premiären är tänker jag vara en äkta fangirl och ha mig på mantel, runda glasögon och måla ett ärr i min panna! Ne jag skoja bara, men jag längtar riktigt mycket till filmen. Fast då är det liksom slutet på allt - men å andra sidan så har vi ju alla dom andra bra filmerna att njuta av! Seriöst, JK Rowling är ett geni. Förstår inte hur hon kom på hela den där världen. Sjukt duktig.

Äh, nu blir det sängen. Night y'all!

Fred och George är mina favoriter. Lätt bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0