Cause I'll never let you leave

Idag stannade jag hemma och pluggade. Fast 90 % av tiden var jag inne på utbytesstudent.se och läste massa. Imorgon är det prick en månad kvar till YFU-lägret i Stockholm. Ska bli riktigt roligt att träffa dom andra utbytisarna! Sen hoppas jag på en placering snart... otålig tjej är otålig. Sen måste jag fixa massa grejer för visum inför amerikanska ambassaden. Shiet, galet.

Asså. Jag har patetiska craving för en cola och en chipspåse just nu. SKA INTE... måste försöka tappa ner på mitt beroende, haha.

Nu ska jag nog fortsätta läsa Snabba Cash som jag är inne på. Förstår inte riktigt varför, men jag diggar den verkligen. Filmen är också riktigt bra, men boken ett snäpp bättre - as always. Joel Kinnaman är awesome. Och snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0