VAD SKA MAN HA FÖR RUBRIK DÅ

Hallå bloggen. Ledsen för dålig uppdatering, men har verkligen gjort saker heeela tiden. Inte en lugn stund här borta i staterna. I fredags umgicks jag med tyska utbytesstudenten och sen på lördagen åkte vi och shoppade lite. Såg The Vow för andra gången på bio och stack sedan hem till henne och sov över.
-
Jag kom precis hem från en springtur. Ska börja på track & field nästa måndag vilket är som fridrott, och jag känner redan nu hur jag kommer dö. Sporterna här i USA är verkligen sjukt hårda. förra året var det folk som tydligen grät och spydde på träningarna enligt Kelli. Men gú vad kúl. Köpte i alla fall ett par bra springskor igår för ca 100 dollar och lite träningskläder.
-
-
Nu ligger jag i min säng och tänkte titta på Big Brother eller några avsnitt av Filip & Fredriks program "får vi följa med". Bra söndagsunderhållning.

Kommentarer
Postat av: Angelica

The Vow kommer ju snart på bio i Sverige och jag skulle vilja se den. Utifrån trailern verkar den asbra. Och du har ju tydligen sett den 2 gånger? Är den sevärd?

2012-02-26 @ 22:38:48
URL: http://angelicanordstrom.blogg.se/
Postat av: Elvira

... men guu va kuuul

2012-02-27 @ 22:09:29
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0