MOUNTAINS TO MOVE

Helt slut i kroppen. När jag kom hem efter träningen skypade jag lite med mamma och Tuva och låg sedan bara i sängen. Känner dock redan att det går bättre att springa. Idag var det hela 26 grader varmt här i Ohio... i mars! Det kändes verkligen som sommar när alla gick runt i shorts och solen stekte. Love it.
-
Har precis tittat på ett avsnitt av "Får vi följa med". Tror jag aldrig har blivit besviken på något Filip och Fredrik har gjort. Genier! Nu tänkte jag vara ännu mer svennig och titta på Big Brother. Amandus är helt klart favoriten.
-
En klassiker.
-
Idag är det exakt 3 månader tills mamma och Victor kommer hit till Ohio. Antligen 14e eller 15e Juni. Sen blir det några dagar i New York och sedan hem till Sweeeeden. Så runt den 25e Juni ses vi igen alla kära svenskar! Min värdfamilj har redan planerat att komma till Sverige någon gång, och jag kommer självklart att hälsa på här. Det är liksom mitt andra hem. Sjukt egentligen det där, att man har en extrafamilj i USA.
-
ANYWAY, nu tänkte jag duscha av kroppen, sätta på mig mjukisbyxorna och titta på BB. Eller ta fram vindruvorna och mögelosten som blondinbella skulle ha sagt. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ebba

"Eller ta fram vindruvorna och mögelosten?"

Nej, det ska vi inte göra.

2012-03-25 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0