JAG VAR 17 ÅR I STADEN DÄR JAG VÄXTE UPP OCH SÅ

AAH sorry att jag har varit så osocial här på bloggen, men har knappt haft en ledig stund. Nu har jag dock precis kommit hem från skolan och det är springbreak! Vi är lediga från skolan i en hel vecka och det kommer bli sjukt skönt. Här har dom inte höst eller sportlov, så denna vecka känns välförjänt.
-
Vad har hänt i veckan då? I tisdags var det min födelsedag och nu är jag 17 år! Ganska onödig ålder egentligen.. Det enda man kan göra här när man är 17 år att kunna se rated R movies på bio typ. I skolan så säger dom alltid vilka som fyller år under dagen, och när dom skulle säga mitt namn så blev det "Elin Stj-... Our Swedish Exchange student!", haha. Sen har jag varit upptagen med track och hade min första tävling förra veckan. Gick ganska bra, mest glad att jag klarade av att springa fyra varv i samma takt utan att stanna, haha. Ikväll vet jag inte vad som händer, men jag hörde Derek sa något med att vi kanske skulle fira mig. Vi får seee.
-
-
Saknar Sverige gör jag himla mycket idag också. Jag och Julia pratade igår om hur mysigt det skulle vara att äta kaviarmacka och titta på Jönssonligan. Haha åt knappt kaviar hemma, men man börjar sakna random saker här borta. Skulle ge vad som helst för OLW chips och trocadero. Eller mammas goda thaigryta hon brukade göra. Åh cravings.
- Anyways, nu ska jag dra ut. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0