THIS IS THE PART OF ME THAT YOU NEVER GONNA TAKE AWAY

-
Om någon dag har jag varit i Ohio i 9 månader. Jag har sånna blandade känslor om att åka hem. Jag saknar människor i Sverige så himla mycket, men tanken på att jag måste säga hejdå till min amerikanska familj gör ont. Jag har fått en extra familj och USA är mitt andra hem. Det går verkligen inte att sätta ord på hur tacksam jag är för denna chans. Nu ska jag ta och njuta min sista månad i Ohio tills mamma och Victor kommer hit. Jag hade aldrig kunnat gissa vad jag skulle ha varit med om här borta när jag stod på Arlanda och sa hejdå för 10 månader. I'm high on life.

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Det är DU som är grym, Elin.

Vi måste träffas när du kommer hem!

2012-05-14 @ 12:33:04
URL: http://babbelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0