I NEVER THOUGHT YOU WERE THE ONE TO HOLD MY HEART

Usch, hemsk dag. Idag var det sista riktiga dagen på High School föralltid. Nu återstår det bara att åka dit och göra slutprov och sen tar alla seniors graduation på lördag. Jag trodde inte det skulle bli så hemskt som det var, men det var riktigt jobbigt att säga hejdå till vissa människor. På 5th period kom Ian, Ethan och Kyle in, skrek "Eeeeeliiin!" och gav mig en gigantisk kram och sa att dom skulle sakna mig. Alla ska iväg på college och jag drar hem till Sverige. Det kändes bara så himla bajsigt och såklart kom tårarna, haha. Jag gav mina favoritkillar en sista stor kram och ville bara sätta mig ner och gråta i ett hörn. Jag vill inte ens tänka på hur svårt det kommer bli att säga hejdå till Tami, Kelli, Tina och Ryan. Idag var det också sista lektionen med Mr. Whitman och det kändes också lika hemskt. Jag har i alla fall tagit massa bilder som tur är, både med några personer i skolan och Mr Whitman. Hans klass har verkligen inspirerat mig och han var helt klart min favoritlärare. ÅÅÅHHH vad det suger att säga hejdå.
-
Kyle, Ian, jag och Ethan.

Austin and me.

Haha, me and Aaliyah.


Best teacher in the world, Mr Whitman and me.

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Vad sorgligt det känns att läsa.

Jag säger hejdå till min högstadieskola och håller på att gå sönder att stress, sorg och rädsla. Du säger hejdå till en familj du bott med i 9 månader, vänner, skola, ETT LAND, ETT HEM. Det måste vara jätteförvirrande.

2012-05-24 @ 21:24:37
URL: http://babbelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0