12e Augusti

 
En bild från London med Tina, Kelli och hennes Australienska pojkvän Breck. 
 
London var GRYMT. Det var så stört roligt att träffa hela värdfamiljen igen. Kelli och jag hade setts några veckor innan i Amsterdam, men fick träffa hela familjen denna gång! Det var så härligt att få krama Tami, att få prata i timmar med Tina om livet och att få uppleva London tillsammans. Vi såg en teater med Daniel Radcliff och vet ni vem som satt fem rader framför oss? GERARD BUTLER, aka irländaren i PS I love you! Vi alla blev lite starstrucked. Annars så gick vi ut på olika barer, drack öl och hade det allmänt trevligt. Vi stack till en av världens största klubbar och kom hem halv 7 på morgonen. Good times, good times. 
 
Nu är jag i alla fall hemma i Sverige och skolan börjar om två veckor. Blandade känslor, men det ska bli skönt att komma in i rutiner igen. Jag vill göra någonting annorlunda i höst, men jag vet inte vad. Testa något nytt. Jobb ska jag i alla fall ha, även om det betyder att jag får jobba på Mcdonalds. Vad gör man inte för pengarna, ey? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0