SJUKLING/THE BIG APPLE

Gått och dragit på mig en förkyldning - igen. Blir galen, mitt immunförsvar måste nog vara det sämsta någonsin. Vaknade upp hemma hos Emelie imorse med världens halsont och en täppt näsa. Legat i sängen hela dagen och tittat på Beverly Hills 90212 och druckit te. 
 
Jag kan inte sluta tänka på New York. DEN 8E APRIL DRAR VI DIT EN VECKA! Aaaaah ska bli så förbannat ROLIGT. Sist jag var där var precis efter jag lämnat Ohio, och många tankar snurrade runt. Men staden, my god, den var underbar. Jag älskar tanken på att det finns så otroligt olika MÄNNISKOR där, från överallt i världen. Jag älskar de gula taxibilarna, alla restauranger, starbucks - you name it. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0