LIFE'S PRETTY DAMN GOOD

Hallå där världen. Jag sitter vid skrivbordet och går igenom matteprovet tills på torsdag. Drakes nya skiva spelas flitigt i bakgrunden och jag taggar Så blev vi svenska hollywoodfruar klockan 9! 
 
Mitt jullov har varit AWESOME. Kelli kom hit den 21a, vi firade jul med min familj, åkte skridskor, drog till Stockholm, gick på bio och visade Gävle. Det var jobbigt att säga hejdå, igen. Dock är det en sådan skön känsla att veta att hon är bara 2 timmar iväg. Jag saknar Tina mycket dock. Inte snackat med henne på länge känner jag.
I ALLA FALL, en vecka senare drog jag och Tuva iväg till Lanzarote i en vecka och det var så himlahimlahimla underbart. Klev av flygplanet och såg palmträden och tänkte att det är här jag måste leva. Kanske inte just i Lanzarote, men i alla fall där det finns sol. Veckan bestod av mycket sol, bad och härligt käk. Blev en chillsemester, men man behöver sånna ibland också. ;)
Kellbell och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0