THE WEDDING

Idag gick jag upp klockan 8.30! Starkt Elin, starkt.
 
 
Jag är väldigt exalterad över att Filip och Fredrik är igång med ännu en ny serie. Tror den som vanligt kommer bli genialisk. Sitter också i denna stund inne på kanal5play och kikar på gamla avsnitt av Filip och Fredriks program Ett Herrans liv. Arne Weise är gäst. Lite intressant hur stor påverkan han har haft på svensk media. Bara jag som tycker han är lite... överskattad? Har alltid tänkt på honom som en mysig gammal man vid julafton, typ. Därimot nu när jag ser intervjun tycker jag han är lite självgod och.. jag vet inte. Han snackar om hur "tjocka och fula" vissa kvinnor har varit som har försökt stöta på honom under hans "golden days" så att säga. Ostarkt Arne, ostarkt. 
 
Annars så har "mitt nya nyttiga liv" gått relativt bra denna vecka. Gjort styrketräning varje kväll, bytt ut chipsen mot sallad och har laddat upp med x-antal olika nyttiga recept jag tänker testa på. Jag längtar till snön försvinner från marken så jag kan ut och springa. Plus att jag och Ebba har bestämt att köpa gymkort! Det går bra nu kompis. 
 
Annars har jag precis börjat läsa denna bok av Nicholas Spark! Är en riktigt sucker för sånna där typiska kärleksböcker. Kommer väl ett annat inlägg vad jag tycker om denna. Eller inte. Vi får se! 
 
Night yall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0