KLAPPAR OCH SLAG

Hej på er, hur mår ni? Helgen har gått riktigt fort, man jag har haft en bra en. Igår stack jag ut till Gävle och tog en drink med Anna, tog sedan bussen hem och var hemma vid tolv ungefär. Idag är det morsdag och jag har spenderat  den hemma hos mormor och morfar. Ikväll tänkte jag överraska mamma och göra en liten finmiddag! Till efterrätt blir det rabarberpaj och kanske någon film. Myskväll helt enkelt!
 
JUSTJA, om tre dagar kommer Oskar Linnros nya skiva ut! SÅ otroligt taggad. Tror den kommer vara lika briljant som hans gamla. "Hur dom än" och "kan jag få ett vittne" är låtarna jag har hört än så länge, och dom är sinnes bra. Excited!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lamis Qasimova

Fin blogg :)

2013-06-27 @ 18:10:27
URL: http://sagornasland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0