Wednesday, 13th April

Sitter just nu i skolan as usual och pluggar lite. Dom här tre dagarna har jag varit jätte duktig och pluggat MASSA matte. Nu jäklar kan jag ekvationer bättre än du någonsin kunnat! Okej, det där var trashtalk på hög nivå. Imorse hade vi NP i engelska skriftligt, det gick... sådär. Att skriva är mitt starka ämne och jag fick verkligen inte ut något vettigt. Jaja, vi får se hur det blir. Idag efter skolan drar jag nog hem till Ebba en stund och chillar. 

BTW är jag extremt sugen på att se den nya Robert Pattinson filmen Water for elephants. Verkar riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Den är sjuuuuuukt bra! :D

2011-04-17 @ 13:09:13
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0