andra dagen i staterna

Hallå där alla! Idag har jag fixat en ny mobil eftersom det trasslade med min Iphone. Så köpte en billig mobil som jag kan använda här. På kvällen tittade jag, Tami, Tina och hennes pojkvän Ryan på Harry potter och chillade. Sedan stack vi ut och käkade pizza och jag drack den största colan jag någonsin sett. Lite senare kom Kelli och Taylor hit och vi pratade mycket om Sverige och USA. han är tydligen astaggad på att komma till Sverige, haha! Han hade många frågor om våran kultur, människorna, vädret och så. Det var skoj!
Imorgon ska vi tjejer ut på en girlsnight och shoppa och titta på den senaste HP filmen! SKOJ! Puss på er alla där hemma! ♥

Kommentarer
Postat av: Vendela Marie

Va roligt att dom är lika nyfikna på våran kultur som vi är på deras! :) Kram på dig.

2011-08-19 @ 07:23:58
URL: http://vendelamarie.blogg.se/
Postat av: Ebba

ÅH! Så glad att det går så bra för dig! Hoppas att du berättade att taylor är vänligt välkommen till mitt hus... HEHEHEHEHEH ;)

Nej men, ärligt! Det låter som du har det riktigt mysigt där borta! Jag har mailat som en galning och säkerligen mailat fel också! Men du får gärna titta och svara så snabbt som möjligt! ;)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-08-19 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0