QUAGMIRE

Yo! Imorse åt vi pancakes med blåbär och grädde. Supergott! Jag känner redan hur den amerikanska livsstilen kommer leda mitt liv till fetma. Efter det åkte vi till skolan för att fixa mitt schema. Jag har super roliga lektioner! Bland annat US history, bild och journalism. Sedan åkte vi till Walmart för att inhandla lite smågrejer till skolan och så. Nu på kvällen har några av Kelli och Tinas kompisar kommit över och vi har bara tagit det lugnt. Jag gav dom lakrits att pröva och alla hatade det, haha! Dock åt dom upp allt annat godis (:
Tydligen så är mitt nya smeknamn "red" också... Tack Ryan. Några tyckte mitt smeknamn lät som Quagmire från Family guy, så det är mitt nya namn också, haha.
Just nu är klockan halv 12 här i Ohio och jag ska gå och lägga mig. Såg att statiskten hade ökat, så är det någon som har en fråga var inte rädd! Hur är det i Sverige btw? Kallt? Puss!

Kommentarer
Postat av: Simon Hedquist

Så kallt är det inte ;D<3 jag såg till och med en isbjörn i sandviken (Y) jag fick sitta på des rygg =3<3

2011-08-18 @ 10:04:02
URL: http://simoncrow.blogg.se/
Postat av: Vendela Marie

Simon; Skärp dig gosse, dom heter "isbitsbjörnar" ! :P



Och till dig Elin, jag hoppas allt går bra där borta! Det regnar lite smått just nu, men det får man väl stå ut med nu när sommaren börjar ta slut.. Take care!

2011-08-18 @ 16:07:31
URL: http://vendelamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0