december 10th, 2011

Det mest orättvisa med att vara utbytesstudent är att så fort man startar ett helt nytt liv här borta så måste man åka hem. Man lär känna så sjukt mycket nya människor och skapar minnen - och så ska man bara lämna allt? Jag får en klump i magen av tanken på att lämna alla här. Dock har jag 6 (!) månader kvar här, så jag ska bara njuta och inte försöka tänka på framtiden. Men ibland är det svårt att njuta och inte längta hem. Gaaaaah, blandade känslor.
-
Kyle skjutsade precis hem mig (: Vi körde runt i hans bil, chillade hemma hos honom och umgicks med några av hans kompisar. Det var skoj. Imorgon ska vi upp tidigt och köra till Dayton för lite julhandel! Måste köpa massa presenter. Sen åker vi till Florida över jul och nyår! AAAAAAAAAAH!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0