A well respected man

Dagen började med en lång, välförtjänt sovmorgon till klockan 12.30 och sedan lunch med Anna på Wayne's! Nu sitter jag i min sköna säng, lyssnar på raggae och bara tar det lugnt. Har inte riktigt förstått att det inte är någonting mer att plugga! Och att det blev ett MVG i svenska är jag superglad över, hihi. Nästa gång man sätter sig och pluggar inför ett prov är alltså i USA. Den tanken gör mig mindfuckad.

Planer för Juni:
imorgon -Stockholm med Tuva!
7/6  Stockholm med klassen.
9/6 - Skolavslutning.
17-19/6 - YFU-läger.
27/6 - 2/7 - Peace & Love i Borlänge.



Kommentarer
Postat av: Ellen:P

tja elinpelin! du, vi måste hitta på något någon dag.... snart ;) smsa mig - ditt mobilnr har försvunnit :( men hör av dig så kan vi ta en fika någon dag eller nåe ;)

puss och kram och nyp i stjärten <3

2011-06-05 @ 17:07:16
Postat av: Elvira

Visst skulle ni bo på deluxe-campingen? Alltså, den lugna :p Då kanske vi kan bo bredvid varandra :D

2011-06-11 @ 17:46:04
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0