October first.

Sitter just nu i soffan med mina värdsystrar, äter svensk marabou och har precis skypat med älskade mamma. Fick ett väntat paket igår från Sverige med massa lösgodis och marabou. ÄLSKART. Amerikanerna är helt galna i det också.
-
Tina håller på tittar efter en bil. Shit vad sugen jag är på att ta körkort! Det är det första jag ska göra när jag kommer hem till svealand. Börja ta körlektioner och satsa på att fixa en bil. Kelli har en blå Slug Bug. Älskar att ha hög musik på och ha taket nere. Hur sweet som helst!
-
-
Hösten är här också! Bästa årstiden. Tog en timmes promenad imorse i området. Jag älskar verkligen hur dom bor här. Men nu ska jag börja fixa mig sen iväg på systrarnas soccer-game. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0