IF I COULD ONLY TELL YOU

Idag när jag pratade med Julia så slog det mig verkligen att jag har ungefär två månader kvar i USA. Två månader är åtta veckor, om ni inte visste det redan. Sen slutar min High School den 26e Maj, vilket är om ca sex veckor. Idag har jag också funderat mycket på vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige. Ah, den där känslan när man kliver av flyget på Arlanda kommer vara priceless. När jag kommer hem till Sandviken ska jag suga upp den äkta parabollsverige-känslan och bara gå runt och titta. Ska ta en lååång promenad med några sköna personer, fika på Aldos, gå in på statoil och se de dyra priserna, köpa en ice chailatte på Waynes, hälsa på knarkarna på resecentrum, gå förbi Montessori och kanske ta 41an in till Gävle. Under sommaren ska jag bara njuta, umgås med fina människor, njuta av att vara 17 år och sedan göra mig redo för Thoren business School till hösten. Jepp people, jag ska bli en thorenare! Dags att sätta på sig kavajen, prata lite finare och bli egenföretagare. Bahaha. Ne men ärligt talat så är jag sjukt taggad på gymnasiet. Plus att mina två fina vänner Tuva och Julia ska börja där känns ännu bättre.
-
Bild på mitt hår från homecoming i Oktober. Om två veckor är det dags för prom! Det är sjukt stort här borta i USA, och tror också att det kommer bli lite roligare för att det bara för för juniors och seniors. Vissa här lägger ut mer än 600 dollar på prom och man brukar alltid få sitt hår fixat. Har ingen aning om hur mitt hår ska se ut eller vilken klänning jag ska ha. Förhoppningvist ska vi ut och titta på det i helgen.
-
Nuuu ska jag ta och titta på Big brother. Som vanligt. Hehe.

Kommentarer
Postat av: julios

fan vad du fick mig att börja garva Elin, du gav precis bästa beskrivningen av Sandviken någonsin!

2012-04-16 @ 03:11:20
URL: http://juliamarias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0