LIKE IT WAS YESTERDAY

Idag hade jag ett trackmeet i Piqua som var... bleh. Var uppskriven på the 2 mile, vilket är åtta varv runt trackbanan. Var inte på superhumör, det var svinkallt och jag tävlade mot några tjejer som var svinduktiga. Nästa gång springer jag the 1 mile, vilket jag klarar mycket bättre.
-
-
Annars så sitter jag just nu och väntar på att Kelli ska komma hem från jobbet. Vad som händer ikväll får vi se. Såg The lucky one igårkväll på bio och den var sjuuukt bra. Där satt jag och alla fangirls och njöt av att få se Zac Efron som en soldat. Kommer den ut i Sverige by the way? Hoppas det. Mycket sevärd om man gillar klassiska amerikanska dramafilmer som kan vara lite cheesy.
-
Annars då? Jadu bloggen.. känner egentligen för att ta en lång varm dusch, lägga mig i sängen och titta på en film. Gick upp klockan 7.30 imorse, åkte den klassiska gula skolbussen till meetet och kom hem runt 5 pm.
-
Igår fyllde min alldeles speciella svenne 18 år också! Jag har kännt den här krabaten sen jag var stort sett 6 år, och att inte ha henne i mitt liv under min uppväxt skulle vara väldigt... fel. Hon befinner sig just nu i Washington och är också utbytesstudent! Önskar jag kunde vara där och fira dig Tuvis, men när vi kommer hem till Sverige igen så får vi köra på. Bilden ovan var tagen precis innan peace & love. Åh memories.
MEN GRATTIS I ALLA FALL SNYGGO! I ♥ ya!

Kommentarer
Postat av: Tuva

tack (ett försenat tack, ja vet!) underbaraste och finaste bästis! Jaa nu kör vi på lågstadiet ordet, för du är allt min BÄSTIS <3 älskar dig!

2012-05-11 @ 04:56:38
URL: http://tuvaalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0