EN LITE NYARE OCH FRÄSCHARE BLOGG

Jag blir nästan lite avundsjuk när jag ser alla blivande utbytesstudenter som gör sig redo för sitt år. Jag kommer ihåg hur exalterad man blev när man fick värdfamilj, hur spännande allting skulle bli och att man skulle ut på sitt livs äventyr. Men handen på hjärtat, det är väldigt skönt att vara hemma igen, men jag är INTE klar med USA än. Jag vill fortfarande vandra runt på stranden i Kalifornien, se the Grand Canyon i Arizona och uppleva mer av södern. Och Las Vegas, så klart!
-
Annars så är jag återigen besatt av the O.C. Kanske inte lika besatt som jag var när serien först kom ut, men nästan. Tror jag aldrig skrattat så mycket åt en karaktär som gör till Seth Cohen. Åh, underbara serie.

På torsdag nästa vecka börjar skolan också. Skolan, gymnasiet, allvaret, kalla det vad du vill. Jag har egentligen varit bortskämd och haft ledigt sen i Maj, men nu är det liksom PÅ RIKTIGT. Inga mer sena nätter (hah, bullshit on that one) och absolut inga mer "äh jag tar och sover en timme till". Från och med måndag ska jag försöka gå upp i rimlig tid och vända tillbaka på dygnet. Då vet ni. Starkt Elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0